Traktor ljud

Hej bloggen o alla som vill läsa den..

Idag efter skolan har jag vart ute och försökt fixa lite med ljudet till epan, efter att mitt slutsteg dog så kunde jag inte längre köra mina 12"or i Epen...
Så jag har istället köpt mig ett 10x2 baslåda med inbyggt slutsteg! då slipper jag att bygga låda och oroa mig för en massa annat strul.

Iallafall... lådan är för stor för att ligga bra/snyggt bakom ryggstödet, just nu står den rakt upp (inte speciellt snyggt) ... funderar på att ta bort mellan väggen mellan "hytten" och flaket..
Så att jag kan lägga lådan under flaket..? fast är osäker på hur jag ska göra för jag vill ju inte få ombess.. Ajja! lägger ev upp en bild på hur det ser ut just nu imöra.

Ska se till att lägga ut ett till inlägg innan det blir o sova, för imorgon blir det antingen Romme Alpin eller att dra ut på sjön med epen! weehå 

Hej så länge :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0